14.05.2008

Avstrijec, vzoren voznik

Objavljeno v Na sončni strani Alp avtor bobi

Ja, Avstrijec, ne Slovenec. Smo daleč zadaj…

S sestro sva šla včeraj v Avstrijo mal po nakupih, skočva čez Ljubelj v Celovec.
Vozil sem po omejitvah, prehitel me ni nobeden.

Sem mogoče na drugem planetu…v naši lepi deželici bi me sigurno že nekdo prehitel, me pošiljal tja, iz kjer rastejo noge,…
Sicer odkar veljajo nove ostrejše kazni smo/so tud Slovenci začel vozt počasneje. Nekatari sicer prepočasi…
Prideva nazaj preko Ljubelja, proti Tržiču je omejitev 70, vozil sem okoli 80 – pa ni dolgo trajal, da me je vrli Slovenec prehitel

V Avstriji so popolnoma drugačni (če ne štejem Porsheja, ki me je prehitel), še motorist se je skozi vas peljal 50 oz sigurno manj kot 60.
Vmes so Karavanke in zgleda velika pregrada za nekaj balkanske mentalitete, ki nam je ostala od bivših bratov.

Tako da ministru in vsem ostalih strokovnjakom za promet priporočam, da nas pošlejo na “schnellkurs” k severnim sosedom :)

Pa varno in strpno na cesti!

  • Share/Bookmark
 
Objavo lahko komentiraš, ali pa s svojega bloga pustiš trackback. RSS 2.0

42 komentarjev

  1. Milan pravi:

    Je pa prav zanimivo tega Avstrijca, v Avstriji tako vzornega inu boga boječega videti, ko prečka mejo. Katerokoli, nemško, češko, madžarsko ali pa zgolj slovensko. Tam se prelevi v najhujšega divjaka, ki jih svet premore. Ne verjameš?
    Odpelji se kdaj proti Munchnu ali Pragi, ali pa zgolj opazuj promet v nam najljubši deželi.
    Drugače pa po pameti na cesti.

    14.05.2008 ob 22:39

  2. bobi bobi pravi:

    @ Milan: Zanimivo, zgleda da smo mi ravno obratni ali pa sem srečal le tistih nekaj “pridnih”.
    Včeraj so vsi vozili kot v avtošoli :)
    Ali pa se jim preprosto ne da ukvarjati z avstrijskimi policisti…

    14.05.2008 ob 22:43

  3. mustang pravi:

    Jest pa priporočam schnellkurs na nemških autobanih, da se noben ne bo več upou na prehitevaln pas zavit brez pogleda v retrovizor, kot počne večina Sunday driverjev v SLO. Pol pa rečejo, da hitrost ubija… Kar se pa tiče lokalnih cestin naselja, sem pa za pravila, striktno.

    14.05.2008 ob 22:54

  4. Franc pravi:

    Se popolnoma strinjam s tabo. Ravno prejšnji teden sem imel daljšo vožnjo po avstrijskih cestah. Je pa kljub temu bistvena razlika. V Avstriji so ceste vzorno urejene, hitrostne omejitve razumne, ne pa tako kor pri nas. V Avstriji je v redko naseljenem kraju, kjer je kolesarska steza omejitev 80km/h, pri nas primer v naselju Petanjci – dvostranski pločnik s kolesarsko stezo, ravna cesta – omejitev 50km/h. Ali še lepši primer odsek od M. Sobote – Rakičana – vsakih cca 150m se izmenično menjavajo omejitve 50km/h – 70km/h, kdo pri zdravi pameti lahko postavi take omejitve? Moje mnenje je, da če bi bile omejitve postavljene logično in ceste dobro vzdrževane, bi se vozniki bolj držali pravil. Bedakov in samomorilcev pa je vsekakor preveč. Kdaj si bomo zapomnili in si privzgojili to, da če je nekaj prepovedano, je pač prepovedano in se tega držimo. Na primer vožnja v rdečo na semaforju, kaj takega ne boš doživel ne v Avstriji, ne v Nemčiji in tudi drugje severneje ne.

    14.05.2008 ob 22:54

  5. nesa pravi:

    sam toliko o bivsih bratih..sem se peljala v zadnjem letu trikrat skozi hrvasko in srbijo.. to ne mores verjet kako se to drzijo pravil.. ne recem, da ni izjem, seveda imas norce na cesti, tako kot povsod, ampak dejansko veliko bolj upostevajo pravila kot v sloveniji..ceprav je res, da smo se tud mi popravl, kakor si rekel, zdaj ko so nove kazni.:)

    pa prijetno pisanje se naprej

    14.05.2008 ob 22:55

  6. UzzI pravi:

    Je pa zanimivo, da v Nemčiji po raziskavah, Slovenci veljamo za najboljše voznike. Zgleda da res drži da je pr sosedu zmeraj lepše kot doma.

    14.05.2008 ob 23:02

  7. mustang pravi:

    UzzI, to je zahvaljujoč meni ker sm od Bremerhavna do avstrijske meje,= cca. 900km, vozu 4h 15min

    14.05.2008 ob 23:08

  8. bobi bobi pravi:

    Uf kaj naredi prva stran Siola :)

    @ mustang: Torej povprečna hitrost 211 km/h, če je moje znanje fizike še kej vredno :shock:

    @ Franc: Se popolnoma strinjam, ceste so v sigurno boljšem stanju. Če že omenm trojanska in primorska AC predora bom kr dost povedu o tem, kok premisleka je vloženo v izgradnjo. Pa tudi obnova starih cest ne škodi – ampak ne samo v času pred volitvami

    @ nesa: Hvala za lepe želje. In poduk o južnih bratih seveda :)

    14.05.2008 ob 23:27

  9. fearless pravi:

    hi…
    čestitke za prvo stran, zaslužiš si jo. Strinjal bi se, avstrijci so res “pridni” doma, ko pa gredo ven iz njihove lepe domovine, pa so racerji, da jim ni para… včasih me kar zvije, ko priletijo mimo mene ne 130, ne 150 ampak 150++++++..+ … res, doma pa po pameti, zunaj vse nadoknadijo. Danes sem šel iz faxa (saj sva sošolca vendar) in na avtocesti me je prehitelo 6 vozil (relacija KRANJ-TRŽIČ), od tega 5 avstrijcev, ki niso vozili pod 150, da ne omenim junaka v Porschu roadster, ki je “upadel mimo” garant 200+, ker je biu pika na obzorju v manj kot 10sekundah s tem, da je še bremzal nekaj vmes… no ja, prehitel me je še en jeseničan, ki pa se mu je očitno mudilo domov, vozil je cca.140… drugače pa sem bil kor večinoma najhitrejši jaz, 120-125… slovenci, ki prehitevajo z 150kmh+, večinoma sedijo v balkancih, pardon bavarcih (beri VW, BMW, Merđo), zato da pokažejo, da lahko…
    kazni za omejitve pa so zame nepotrebne, tisti, ki je vozil prehitro, bo to počel še naprej, ostali pa bomo vozili normalno, kot prej. Bi pa pri prekoračitvi za 30km na uro jaz odvzel izpit takoj, ob tem pa postavil na avtoceste že enkrat tiste table s PRIPOROČENO hitrostjo.
    Glede na to, kako vozimo po “domačih vaseh”, je nesreč pri nas premalo.

    Da pa ljudje vozijo prepočasi, pa se tudi dogaja. Recimo vsako jutro prehitevam po dokaj nevarnem delu, s slabo ceslo (iz Tržiča preko Kovorja po regionalki), na kateri pa je dovoljeno prehitevati. Vsi vozijo 90 (po predpisih), omejitev pa je 100 (ali noben za vraga ne vidi velike modre table z belim avtomobilom????!!!). ko pa pripeljejo do vstopa na avtocesto (pri podvozu), kjer je omejitev 80, takrat pa vsi mimo vsaj 110. Policistom svetujem mesto za postavitev radarja, kvota bo brez dvoma izpolnjena v manj kot uri.

    vendar se še vedno trudimo upoštevati včasih nerazumno mater, državo.

    s spoštovanjem, fearless

    14.05.2008 ob 23:30

  10. fearless pravi:

    pozabil pa sem omeniti, da smo seveda zunaj meja naše domovine prav tako vsi posrani, tako junaki, kot bedaki ;-)

    14.05.2008 ob 23:31

  11. Tadej Tadej pravi:

    bravo avstrijci!

    14.05.2008 ob 23:37

  12. bobi bobi pravi:

    @ fearless: Dec, vidm da ti dar za pisanje ostaja. Hvala za komentar in nasnidenje na faksu :wink:

    @ Tadej: Kapo dol, res je

    14.05.2008 ob 23:38

  13. Marcos pravi:

    Jaz povsod vozim normalno, tudi v tujini ne vem, zakaj bi vozil po omejitvah. Če me na avtocesti posnamejo s kamero, se jih lahko samo smejim, ker me lahko kaznujejo samo, če me direkt ustavijo, drugače si lahko s tisto sliko obrišejo rit :) Drugače pa, seveda Avstrijci vozijo hitreje, ko pa vedo, da tudi če jih na avtocesti posname kamera, je malo možnosti, da jih bodo ustavili na kraju prekrška, razen če ravno ne naletijo na provido.

    14.05.2008 ob 23:46

  14. mustang pravi:

    Fearless, ti si res neustrašen! Pa še najhitrejši ponavad! 120-125km/h! UaU!!!

    15.05.2008 ob 00:37

  15. mustang pravi:

    Bobi, ja tm neket, ja. Sam morš vedt, da sm šou ponoč in da je omejitev na večih delih 100km/h, in tm vozm kokrtolk po predpisih, do 120. Tm ka obnaulajo, isto po predpisih… Tko da je več al mn šlo 280-290, pa tut več, če se je le dal.

    15.05.2008 ob 00:48

  16. bobi bobi pravi:

    @ mustang: Uf, hitro je šlo. Tok moja “kolesa” ne gredo :) , pol tok pa še takrat se že matra
    Je blo pa verjetno polno adrenalina…

    15.05.2008 ob 00:55

  17. Jelenc pravi:

    @fearless se čist strinjam…čeprav veš, da tud jst nism včasih nism bil med najpočasnejšimi ampak ti lepi časi so mimo…nimam dnarja za take igrce…jst vidm problem v tem, da policaji lovijo take kot smo mi k vozmo 10-20 preveč pa k nimamo jajc da bi spizdil, avstrijce in podobne heroje pa sploh ne ulovijo al pa jih sploh nočejo k se ne bi znal zment z njimi…saj veš kako pravijo o dveh policajih, en zna pisat drug pa brat pa še to sam v slovenščini.
    ah Slovenija kdaj te bo pamet srečala…
    IN pol sm jst hotu it za policaja – in bi verjetno tud šel sam se mi kolegi smiljo k mi je res beda, da mu morš kazen napisat…tko da…folk vozte počas, če ne vas lahk v najslabšem primeru še polž prehiti. Čeprav bi pa enkrat še pogledat tisto sobico za sreznitev pogledat, ker mi zgleda prov luštna ampak če bi bla pa še gajba pira not bi pa čist zmagal, sm zadnč gledal in v Loki mamo najbolj uštimano…sam bi mogu tko it dol da bi bil brez avta…

    15.05.2008 ob 01:05

  18. UrKo pravi:

    da se bojo pr nas saj malo umiril na cesti, bo najprej potreben “schnellkurs” pri našim severnih soesdih ne za voznike ampak za vse tiste nesposobneže ki postavljajo bedaste omejitve kot so 40, 50 in 60, sam zarad enga križišča ali “dela na cest” ki ne obstaja.

    Namreč sam sem tud bil dosti v AVT. in opazil da avstrijci na cesti kjer naši junaki postavjo tqablo 40 oni postavjo tablo 70! Zakaj? zato ker ni razloga za bedaste omejitve…
    da o sam signalizaciji in urejenosti cest ne govorimo!!!!

    15.05.2008 ob 06:28

  19. xy pravi:

    HA HA HA KDO TO PRAVI DA SO AUSTRICI V ZORNI ŠSFERI, KJER NISTE DOŽIVELI NIČ Z NJIMI, VEČ KRAT BI MORALI VOZITI PO NJIHOVI CESTA BA BI DOŽIVELI MARSI KAJ.

    15.05.2008 ob 07:04

  20. Edi pravi:

    Naše katastrofalno slabe ceste so krive za to da se vozimo hitreje kot bi se sicer. Ko prideš v Avstrijo avta nič ne premetava kot pri nas in se zato popolnoma sprostiš v vožnji. Pri nas pa avto meče sem ter tja tako da postaneš živčen in agresiven voznik. Kdaj bomo dobili pri nas boljše ceste, ki bodo pripomogle k večji varnosti ne pa kazni, ki imajo kontra učinek?

    15.05.2008 ob 08:04

  21. dr. Onyx pravi:

    Po moje, če se z motorjem pelješ manj kot 50 km/h (skoraj pa sigurno 30 km/h) je težava že loviti ravnotežje, da ne padeš dol z motorja.

    15.05.2008 ob 09:45

  22. jej pravi:

    bravo mustang, čist ziher da si imel 210km/h povprečno na 900km. pa če bi samo na pumpah stal za tankat bi padel na 140/150 tudi če bi vzel za teorijo da si vozil 280 ponoči – kar itak da nisi. skratka ne blodi …

    15.05.2008 ob 11:38

  23. Marcos pravi:

    Ne razumem zakaj ne bi vozil 280 ponoči. Ravno ponoči se da voziti tako hitro, ker so ceste prazne….?

    15.05.2008 ob 11:51

  24. fearless pravi:

    mustang… pač se trudim upoštevati predpise, kjer se pač da… s tem imam tako mirno vest, na cilj pa prispem v času… mi pa dol visi za vas, “junake”, ko potem vozite vsi na regionalni cesti (omejitev 100) vi pa 80, ker ne veste, kakšen bo ovinek… :)

    pa nočem flame wara, vsak ima svoj prav… uživaj v vožnji, ampak … ne pluvat po drugih, če potem ne pomagajo pri PP…

    15.05.2008 ob 14:42

  25. mustang pravi:

    Jej, celo pot od Nuernberga do muenchna sem bil na 300+, ker je skor čist ravna, razen nekaterih 20 km… Tanku sm pa na zečetku in še enkrat vmes. A mi lok verjameš, da ne rabm več ka 5 minut za teh 70 l not dat in plačat???

    15.05.2008 ob 17:20

  26. mustang pravi:

    Fearless, ga ni ovinka v SLO, kjer je omejitev 100, da ga ne bi z lahkoto kdorkoli zvozu vsaj 140. Sam fora je v tem, da ne veš, kaj te čaka za ovinkom. Zato podpiram omejitve na lokalnih cestah, na AC pa ne… Ne vem, če si kdaj kej po Nemčiji ganjal, ampak koncentracija voznikov je tam na vrhunskem nivoju, na pa tko ka v SLO, ka uletavajo na prehitevalni pas brez pogleda v retrovizor. In ni panike tiščat. Hitrost ne ubija, nepazljivost je tista. Vsaj statistika iz Nemčije, ki je BTW kakih polovico boljša kot v SLO, to dokazuje.

    15.05.2008 ob 17:26

  27. monnika pravi:

    po vseh teh kletnih zverinah je lepo slišat da so vsaj na cesti pridni :)

    p.s.:kolk komentarjou – ti boš pa še velka žvina :P

    15.05.2008 ob 18:41

  28. bobi bobi pravi:

    @ mustang: Kultura vožnje je tle sevede največje vprašanje. Se popolnoma strinjam.
    Zanima me sam s katerim avtom si se vozu? :)

    @ monnika: Vem sicer en “dober” vic, ampak o tem drugič.
    Drugač se pa trudm pisat zanimivo, zgleda da mi je s temle postom ratal :wink:

    15.05.2008 ob 18:49

  29. mustang pravi:

    Tanovo Z06 furam… no, zdej bo treba ZR1 nabaut zgleda!

    15.05.2008 ob 19:49

  30. bobi bobi pravi:

    @ mustang: Ok, to pojasni marsikaj :)

    15.05.2008 ob 23:08

  31. Tami pravi:

    Resnično je tako, da Avstrijci vozijo po omejitvah. Pa tudi na tramvajih in metroju so v glavnem ne švercajo. Meni pa cimra, ki je Slovenka reče, da če ima možnost bo pač probala nategnit državo, se pravi službo, ki upravlja z javnim prevozom.
    Kako daleč smo od Avstrije, se vidi tudi v službi, doma sem v enem letu in pol zamenjala 7 študentskih del, delala po cele dneve, pa sem bila mogoče enkrat pohvaljena, medtem, ko so mi drugje na vse pretege dokazovali kako nesposobna sem, ker imam 7. stopnja izobrazbe.
    Tu sem pohvaljena če v redu delam, dobim tudi denarno nagrado. Strah me pa je vrnitve domov.

    15.05.2008 ob 23:29

  32. anka pravi:

    V avstriji so omejitve postavljene logično in tudi prometna ureditev je na višjem nivoju, da cest ne omenjam.

    Mene omejitve nič ne motijo in jih tudi sama upoštevam. Že od prej. Bolj me moti, če nekdo vozi 30, kjer je omejitev 50. 70 tam kjer je 90, … z novim zakonom je tega vse več in posledično tudi vse več živčnih voznikov, ki vozijo za njimi. Tukaj zna biti še velik problem.

    16.05.2008 ob 14:13

  33. bobi bobi pravi:

    @ anka: Ja, tudi to se je začelo dogajat. Ampak smo zanimivi, ko gre prehitro nam ni všeč, ko gre prepočasi ne. Najboljš, da se začnemo vozt z avtobusi. Pa še mati Zemlja se bo mal odpočila :)

    16.05.2008 ob 18:05

  34. Marcos pravi:

    @bobi: jaz nimam s s hitrostjo nobenih težav, prav tako mustang očitno :D

    16.05.2008 ob 18:19

  35. bobi bobi pravi:

    @ Marcos: :grin: Priznam, včasih tud meni pokaže več kot bi smelo

    16.05.2008 ob 18:23

  36. mustang pravi:

    Men so autoceste u SLO velik boljše ka u Nemčiji, naprimer.
    Tm so stare in razrukane, morš res pazt ka vozš. U SLO pa velčnoma nove in krasne za tiščat. Sam omejitve bi blo treba cancelat.

    16.05.2008 ob 22:12

  37. Marcos pravi:

    @mustang: Jaz sploh ne razumem, zakaj omejitve sploh obstajajo. V zakonu tudi med drugim piše, da je potrebno vožnjo prilagodit razmeram. Zakaj potem sploh potrebujemo omejitve, če moramo vožnjo tako ali tako prilagoditi razmeram?

    17.05.2008 ob 14:37

  38. fearless pravi:

    mustang… je res, tudi jst podpiram lokalne ceste ter omejitve na njih, če so smiselne… ni mi pa všeč, d se vozi POD omejitvami, če ni potrebe (ne rečem, da tovornjak s prikolico vozi 80, edino prov, d ne bo stresu kej na jamah, samo d pa ata pa mama klepetata, k se jima nikamr ne da, to mi gre pa na __). na avtocestah pa kot sm napisal v 1. postu želim priporočeno hitrost, ne omejitve… sam ni mi pa ql, d če se pelješ proti ljubelju te avstrijec prehiti s 150 (omejitev 100), potem ga pa na avstrijski strani prehitiš, ker vozi 20 pod omejitvijo. se je že zgodl.

    drugače pa nevem, a kdo od policije bere ta blog slučajno, točno na mestu, k sm ga opisal v 1.postu, sem včeraj dobil radar, celo dva (V vsako stran po enega), prvič v življenju, upam d so koga tud ustavl… :) čestitke policiji.

    mustang- k me naslednjič Z06 prehiti po AC bom vedu d si ti, ti bom pomahal, če ne boš že predaleč ;)

    17.05.2008 ob 16:07

  39. Jelenc pravi:

    hehe…upaj da ne…k nikol ne veš kje te bodo počakal, ravn včeri sm mel primer na semaforju ko je tip z astri GTI se postavu vsporedno z menoju kao k mam ognje na blatniku da bova tekmovala…samo želel sem si da bi ga zgoraj počakal policaj…ampak verjetno bi ustavil mene ker se bolj sumljiv, ker se vozim po omejitvah…ker kdor voti po omejitvah sigurno dela nekej narobe-mogoče je pa pijan/a (dajmo ga ustavt)
    WTF?????

    17.05.2008 ob 23:10

  40. TheJodlAR pravi:

    Bom osnovno tezo malce postavil na glavo; Na slovenskih avtocestah še nisem srečal Avstrijca lai Nemca ki bi s prikoloco vozil manj kot 100 km/h – raje več.. kot napimer ta na posnetku:

    http://www.youtube.com/watch?v=-9udPjSoZvU

    Nekdo je omenil, da tudi Slovenci postanemo “kulturni”, ko se zapeljemo po cestah severno od Alp, je pa res tudi obratno – da “severnjaki” pozabijo na kulturo, ko pridejo k nam – in tako bo, dokler mi ne bomo kulturno vozili po svojih cestah;

    Zadnji teden sem si vzel nekaj časa in naredil majhno statistiko: Na AC odseku Ljubljana-Postojna me je ob vožnji 130 km/h prehitelo 62% vozil s SLO registracijo, ostali so bili tujci. Glede na število tujcev ki se tam vozijo v primerjavi s številom SLO avtomobilov lahko sklepam le, da več kot 90% tujcev krši tomejitev.

    pa še p.s.: v istem tedni sem naštel 37 takih, ki so vozili nad 130 km/h s prikolico – od tega dva s SLO registracijo! Kazen za tak prekršek je 300 EUR, 9kt in prepoved vožnje – so že koga dobili?

    18.05.2008 ob 19:15

  41. Marcos pravi:

    @jodlar: Da ne omenjam, da je tako početje lahko izredno nevarno, še bolj kot sama prehitra vožnja. Prikolica pri visoki hitrosti povzroča precejšen zračni upor, kar povzroči nihanje prikolice in posledično se lahko odtrga vlečna kljuka. Mislim, da mi ni treba posebej razlagati, kaj se lahko zgodi potem, ko prikolica obstane sredi cestišča :)

    20.05.2008 ob 01:02

  42. mustang pravi:

    Se pridružujem mnenju! In kdaj kake prikolčarje drkajo? Nkol. Sam ns ka 300 radi gonmo in smo pazljivi. In se lohk vseen prej ustaumo na 0km/h, če je treba, ka pa kak s prkolo al pa kaki s kombiji z 2 tone robe naloženimi, pa 160 gonijo…. Ka rab 2km da se ustav.

    20.05.2008 ob 22:47

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !